Для дітей

"Для дітей"

Вхід
Закрити
Привіт Сірома
Вхід для козаків:
Зареєструватись
Звичайна реєстрація Зареєструватись за допомогою мереж:

2016р.
07-12-2013
admin
9438
1

Ігри на день народження


  • Не нравится
  • +11
  • Нравится
Ігри на день народження

Перед Вами збірка ігр, які можуть погратись діти в компанії на святі чи просто у домі.

Ігри на день народження.

також можна використовувати як сценарії дитячого свята.

 

Гра "Що змінилося?"

На столі розставляються в певній послідовності декілька предметів (м'яч, скакалка, чашка та ін.). Дітям пропонується підійти і запам'ятати як виставдені ці предмети. Потім діти повертаються, повертаються спиною, йдуть до протилежної сторони столу. У цей час вихователь переставляє предмети і пропонує повернутися та подивитися, що змінилося. Хто швидше визначить зміни, той і виграє.

 

"Арифметичні кубики"

Для гри потрібно 3 кубики. Кожен кидає їх по 3 рази. Якщо серед випавших чисел виявляються однакові, вони складаються (наприклад, випало 3, 5 і 3, гравець складає суму 3+3=6, а якщо випадуть усі різні числа, припустимо 5, 2 і 3 - вони не враховуються). Якщо ж трапиться так, що після чергового кидка усі 3 числа виявляться однаковими (наприклад, 4,4 і 4), то сума цих чисел ще і подвоюється. Перемагає той, у кого в результаті трьох кидків опиниться найбільша сума чисел.

 

"Зіпсований телефон"

Діти вибирають ведучого. Решта всіх гравців сідає на стільці, поставлені в ряд. Ведучий дуже тихо (на вухо) говорить тому, хто сидить першим в ряду, яке-небудь слово, а той передає його наступному і так до останнього гравця. Перепитувати не дозволяється. У останнього гравця ведучий питає: "Яке слово ти почув?". Якщо дитина скаже слово, запропоноване ведучим, означає "телефон справний". Якщо ж слово не те, ведучий питає всіх по черзі (починаючи з кінця), яке вони почули слово. Так знаходять того, хто "зіпсував телефон". Хто не правильно передав слово, займає місце ведучого.

 

"Знайди пару"

Діти сідають в коло на підлогу, знімають взуття з лівої ноги, складають його в центр круга. Потім гравці по черзі, із закритими очима, підходять до купи взуття і шукають своє. Перемагає той, хто правильно одягне своє взуття.

 

"Плутанина"

Гравці вибирають ведучого, який виходить за двері. Решта дітей стає в коло, беруться за руки. Не відпускаючи рук, вони стараються якомога хитріше "заплутатися". Можна проходити під руками сусідів, переступати через них. Коли всі заплутаються, ведучий заходить в кімнату і розплутує учасників. Руки один одного гравці при цьому не відпускають. Потім вибирається новий ведучий, який знову виходить за двері, а останні "заплутуються".

 

"Холодно-гаряче"

Вибирають ведучого і відправляють його за двері. Тим часом діти ховають де-небудь у кімнаті якийсь невеликий за розмірами предмет. Далі ведучого звуть назад у кімнату − він повинен знайти цей предмет. Усі гравці допомагають ведучому: якщо він знаходиться далеко від захованого предмету, діти кричать "холодно!", а якщо він зробив в рух у напрямі того місця, де лежить заховане - йому кажуть "тепло, ще тепліше, гаряче!". Як тільки ведучий зробить крок не туди, зійде з правильного напряму, як усі відразу дають йому це зрозуміти.

 

"Знайди м'яч"

Гравці стають у коло, близько один до одного, обличчям у центр круга. Ведучий виходить на середину круга. Усі діти тримають руки за спиною. Одному з них дають м'яч середнього розміру. Діти починають передавати м'яч один одному за спиною. Ведучий прагне відгадати, у кого знаходиться м'яч. Звертаючись то до одного, то до іншого учасника, він говорить: "Руки вгору!". Після цих слів гравець повинен відразу підняти руки вгору. Той, у кого виявляється м'яч, або хто, впустить його, стає ведучим.

 

"Вухо, горло, ніс"

Гравці стають у шеренгу. Ведучий встає перед ними і говорить: "Кожен буде закривати те, що я називатиму". Діти повинні закривати тільки ті частини обличчя, які називає ведучий. Він починає по черзі називати вухо, горло, ніс, але при цьому спеціально плутати гравців. Ведучий називає, 6априклад, ніс, а закриває вуха. Хто помиляється, той вибуває з гри. Виграє той, хто залишився останнім.

 

"Живе-неживе"

Ведучий називає живі та неживі поняття, а діти відповідають хором тільки "живе", а на "неживе" мовчать. Виграють діти, які менше всіх помилилися.

 

"Предмети (Фанти)"

Діти приносять з собою які-небудь невеликі предмети (фанти) і складають їх в одне місце. Потім вибирають одного з гравців, який стає спиною до предметів. Ведучий бере один з предметів у руки та питає: "Що робити тому, кому належить цей предмет?". Усі гравці бачать це предмет, але один стоїть до нього спиною і не знає, на чий фант указує ведучий. Завдання цього гравця - призначити "штрафи", завдання, яке повинен виконати господар предмету, щоб викупити предмет.

 

"На кому обірветься?"

Число гравців повинне бути парним. Усі сідають у коло і рахуються на перший – другий. Перші номери – одна команда, другі – друга. Починає перший гравець з першої команди, він говорить будь-яке слово, а той, хто сидить поряд, повторює його і називає інше слово, не пов'язане по сенсу з першим словом. Третій називає перші 2 і називає своє слово. Так говорять по кругу все підряд, поки хтось із гравців не забуде послідовності слів, і тоді його команда програє. Гра починається наново, і першим говорить слово той, хто сидить поряд з тим, хто програв.

 

"Статуя"

Два учасники стають один напроти іншого. Один з них протягом 5 секунд демонструє позу, потім повертається в початкове положення. Інша дитина повинна її точно повторити, далі вони міняються ролями. Переможцем стає той, хто точніше за всіх повторив позу.

 

"Ввічливо-неввічливо"

Діти стають в коло. Ведучий називає чиєсь ім'я і при цьому ставить запитання: «Поступитися в трамваї місцем?» Той, кого назвали, якщо це ввічливо, відповідає: «Ввічливо». Якщо це не ввічливо, відповідає: «Неввічливо». Приклади запитань: 1.Поздороватися при зустрічі? 2.Штовхнути, не вибачитися? 3.Допомогти підняти речі? 4.Узяти квиток в автобусі? 5.Не поступитися місцем в транспорті бабусі? 6. Посміхнутися? 7. Читати книжку в автобусі? 8. Слухати музику? 9. Не відповісти на запитання?

 

"Проповзти через тунель"

На висоті 20-25 см від підлоги протягнуто 2 мотузки (або більше). Відстань між ними 50 див. Через "тунель" потрібно проповзти, не зачепивши мотузка. Хто помилиться, той вибуває з гри. Перемагає той, хто проповзе по "тунелю" до кінця, не зачепивши мотузок.

 

"Вгадай, хто"

Усі гравці стають в коло. Той, хто водить, стає в середину і закриває очі. По вказівці дорослого один з гравців підходить до ведучого в центрі кола, торкається його плеча і називає по імені, змінивши голос. Потім повертається на місце. Якщо ведучий відгадав, хто до нього підходив, то його місце займає гравець, який підходив. Якщо не відгадав, то продовжує водити. Продовжується кілька разів, потім выберается наступний ведучий. Підходити до ведучого можна зигзагами, щоб важче було вгадати.

 

"У настрої"

Ведучий шопотом на вухо одному з гравців говорить, який вираз обличчя йому треба зобразити, для передачі того або іншого настрою: "Зроби щасливе лице" або "Зроби сумне лице". Решта всіх гравців відгадує "настрій".

 

Відгадування тіней

Один з гравців сідає поблизу світлої, по можливості не заставленої стіни, лицем до неї. Позаду, у декількох кроках встановлюється свічка або тьмяна лампа. Хто-небудь з гравців має підійти та стати між спиною того, що сидить і лампою. Лампа повинна бути поставлена так, щоб вийшла максимально різка тінь. Гравець, що сидить, не обертається, а по тіні вгадує, хто пройшов у нього за спиною. Вгаданий сідає на його місце і починає відгадувати тіні. І т.д.

 

Хто це?

Придумайте різні слова і напишіть їх на листах паперу, загорніть і киньте в коробку або кошик (словами можуть бути назви тварин, різні види транспорту, навіть деякі короткі назва фільмів або просте слово, яке потрібно зобразити жестами, без слів). Гравець виймає з коробки лист паперу з написаним на нім словом і прагне його показати, зобразити, а останні повинні відгадати це слово. Той, хто відгадав, отримує приз.

 

Хто більше придумає

Гравці придумують речення зі словами чи словосполученнями, які називає ведучий. Не повторювати того, що вже сказали товариші. Ті, хто правильно придумає, отримує фішку. Наприклад, ведучий говорить: "Весняне сонце дуже …", "Від весняного сонечка біжать …", "Весняне сонце світить ясно, нагріває …". Потім ведучий говорить: "Весняні квіти", "Весняні птахи", "Зелена трава". Можна придумувати про решту пір року. Виграє той, у кого буде найбільша кількість фішок.

 

З кінця в початок

Ведучий називає будь-яке слово, наприклад: "весна". Кожен з учасників гри записує це слово таким чином двічі:

В

Е

С

Н

А

В

Е

С

Н

А

Завдання гравців: у кожному ряду дописати до даних букв ще якісь, щоб вийшли слова, які складаються не менше ніж з 4 букв. Коли один з гравців першим допише слова у всіх рядах, він говорить про це останнім і всі перестають придумувати слова. Учасник, який закінчив першим записувати слова, починає зачитувати свої слова. Якщо якесь з названих слів є у інших гравців, то усі його закреслюють. Виграє той, у кого залишиться найбільша кількість не закреслених слів.

 

Плямографія

Для гри необхідні листи і фарби. Перед кожним гравцем чистий лист паперу. Ведучий ставить кожному гравцеві на чистий лист пляму, а гравці повинні домальовувати її так, щоб вийшло щось зрозуміле. Виграє той, чий малюнок виявиться цікавішим і смішним.

 

Невидиме чорнило

Один з простих рецептів невидимого чорнила − картопляний сік. Для його приготування необхідно зрізати шкурку з обох боків великої картоплі, поставити на стіл і проколупати в ній в середині дірку. У отвір, який утворився, вичавіть сік з окремих частин картоплі. Писати або малювати можна сірником, змочуючи його в «чорнильниці». Написане зробиться невидимим, як тільки висохне чорнило. А щоб прочитати послання, необхідно потримати його над вогнем або покласти на батарею.

Лимон, цибульний сік або кока-кола теж підійдуть для цього заняття. Так ви можете влашувати гру в розвідників, шукачів скарбів (намалювати карту невидимими чорнилами) тощо.

 

Малюнок із секретом

У цю гру грають утрьох. Береться прямокутний лист паперу, три олівці. Домовляються, хто малюватиме першим, хто другим, хто третім. Перший гравець починає малювати, а потім закриває свій малюнок, загнувши листок зверху і залишивши зовсім мало місця для продовження (шию, наприклад). Другий, не побачивши нічого, окрім шиї, продовжує, малюючи тулуб, і залишає на вигляді тільки частина ніг. Третій закінчує. Потім відкривається весь листок − і завжди виходить смішно, адже ні хто з гравців не знав, хто і що малюватиме.

 

Листоноша приніс посилку

Ведучий складає в ящик речі, іграшки, цукерки, фрукти. Повертається до гравців і говорить: "Сьогодні листоноша принесла посилку і вам потрібно відгадати, що там всередині". Викликає одного з гравців, той повинен описати щось із речей, які він там побачив (не називаючи їх при цьому), а останні відгадують. Виграє той, хто більше всіх відгадав із захованого в посилці.

 

Ручний квач

У грі бере участь дві людини. Вони сидять за столом один напроти іншого. Перша дитина кладе руки на стіл долонями вгору, другою тримає руки долонями вниз. Другий гравець швидким рухом намагається доторкнутися своїми долонями першого, заквачивать їх. Якщо квачу вдалося доторкнутися долонями товариша, то гравці міняються ролями.

 

Камінь, ножиці, папір

Двоє встають один напроти іншого, витягнувши вперед по одній руці, стиснувши в кулак. Сказавши: "Камінь, ножиці, папір", - кожен показує рукою один з 3-х можливих знаків. Розпрямляє долоню - це "папір". Виставляє 2 пальці - це "ножиці". Залишає руку в кулаці - це "камінь". Виграє той, чий знак виявиться сильнішим. "Папір" слабкіше чим "ножиці" (тому що вони її ріжуть), "камінь" слабкіше чим "папір" (тому та його накриває), "ножиці" слабкіше чим "камінь" (тому що він може їх розбити).

 

Ха-ха-ха

Завдання гравців - не засміятися. Діти сідають в круг, один з гравців говорить: "Ха!", наступний по кругу гравець говорить: "Ха-ха!", третій - "Ха-ха-ха!" і тд. Той, хто вимовить неправильну кількість "ха" або засміється − вибуває з гри. Гра триває, а ті, хто вибув, прагнуть робити все, щоб розсмішити гравців (але не торкатись їх руками). Хто засміється останній, оголошується переможцем: "царем Несміяном".

 

Сядемо парочкою

Усі гравці діляться на пари. Діти встають спиною один до іншого та чіпляються зігнутими в ліктях руками. Далі пари по черзі повинні сісти на підлогу. Гравці в парах одночасно сідають і витягають ноги. Потім стараються встати, згинаючи ноги і упираючись один іншому в спину. Розривати руки не можна. Виграє та пара, яка не помилиться і не впаде.

 

Ігри для дітей.

 

Коментарі:
стас


Сірома
Гра називаєтся Ха-Ха-Ха-Ха.
1-ий гравець каже хіхі, 2-ий на одне хі більше, і т.д.
Хто засмієтся тому попередній гравець придумує любе слово і той хто засміявся той буде казати те шо мав і потім це слово, і т.д.
17-03-2016
0
0

Ім'я:*
E-Mail:
Коментар:
Схожі новини:
Українські шпалери
Чат для козаків:
  • Полужирний
  • Похилий
  • Підкреслений
  • Закреслений
  • |
  • Смайли
  • Силка
  • Зображення
  • Вставка відео
  • Цвет текста
  • Цитата

    Останні повідомлення на форумі

    ФорумТемаАвторВідповіло
    Історія України » Україна Кам’янець-Подільський - місто петля! admin 0 (1800)
    Україна » Спорт в Україні Вихід Усика під пісню Скрябіна admin 0 (2937)
    Україна » Вибори та політика Скандал. Офшори української еліти! admin 0 (6666)
    Україна » Українська культура Мовна мапа України admin 0 (5896)
    Україна » Вибори та політика Українці на яких насрали наші політики! admin 0 (5943)

    Війна на сході України. Фото.4 червня 2016 року один з кращих вітчизняних фотографів Дмитро Юрійович Муравський, офіцер департаменту преси Міноборони, відзначав свій день народження оригінальним чином - працював в селищі Широкино під Маріуполем, яке знаходиться на самій передовій. Селище утримують вояки батальйону морської піхоти.

    Війна на сході України. Фото.
    Українське радіо Телеканали онлайн Українські інформери Стартова сторінка Анекдоти Тости та привітання мапи України Український гороскоп Антисуржик Український інтернет магазин Джерела з історії України Історія УПА