Драйв

Фільм 2011 року.

Чудовий гонщик - вдень він виконує каскадерські трюки на знімальних майданчиках Голлівуду, а вночі веде ризиковану гру. Але один небезпечний контракт - і за його життя призначена нагорода. Тепер, щоб залишитися живим і врятувати свою чарівну сусідку, він повинен робити те, що вміє найкраще - віртуозно втікати від переслідування...

Весь фільм зі звучанням музики перетворювався на справжній відео кліп, який вражає настільки невимовною красою, що краще фільм подивитися самому. Подібний візуальний ряд тягнувся і в декількох стрілялки сценах. Де ми бачимо великі і деталізовані плани тих чи інших поранень ключових персонажів стрічки. Взяти хоча б момент, коли під слоу моушен елемент ми буквально перед очима бачимо те, як дробовик розриває голову однієї дівчини на частини. Сцена виглядала розкішно і таких сцен у картині предостатньо. Похвально те, що створюючи винятково авторське кіно, Ніколас утримав подібний настрій навіть в екшн сценах. У зв'язку з чим, їх кількість і тривалість зведене до доступного мінімуму. Що й не зводить фільм до рівня чергового комерційного бойовика. Хоч і видає кілька дійсно видовищних моментів. 

У Вас не має доступу для завантажень

Взяти хоча б розкішно зняту погоню на Форд Мустангу GT. Якщо перші 50 хвилин виділялися виключно візуальною красою і тим відсутністю емоцій, які трималися за візуальним рядом, то після фільм моментом перетворюється. Що сприяє появі в картині напруги, динаміки та гостроти. У зв'язку з чим, вже потім відірвати очі від того, що відбувається на екрані стає просто неможливо. 

 

 

Я один з тих глядачів, який не лає в простоті і тупості сценарію комерційні бойовики. Тому що, гранично ясно, що такі фільми створені для того, що б не напружувати втомлені мізки глядачів і просто радувати візуальним видовищем. Хоча це зводить всі екранне видовище часом до цієї фантастичності. Як у плані самого видовища, так і в плані можливостей головного героя. Що перетворює його мало не до супермена. Тут же, творці обрали граничний реалізм і під його впливом, ми бачимо справжнього героя з життя, який здатний на цілком реальні речі. Сама історія є свого роду театром одного героя і свого роду більш складною версією Перевізника. Якщо там ставка була на видовище, то тут на характерні риси кожного з головних героїв. Їх тут в достатку і творці розкрили кожного просто на вищому рівні. Що висуває персонажів на перший план і історію на другий. А не навпаки, як буває зазвичай.




------
оцінило: 0 люд.