Труднощі перекладу

Фільм 2003 року.

Токіо, ніч, фешенебельний бар дорогого готелю ... Тут, рятуючись від безсоння, зустрічаються двоє американців: телевізійний актор Боб Гарріс і симпатична молода жінка Шарлотта. 
Познайомившись, вони разом відправляються у подорож японською столицею. Під час своєї багатогодинної прогулянки Боб і Шарлотта потрапляють в забавні історії та несподівані перипетії, знайомлячись з місцевими жителями. 
Життя східного світу відкривається американцям яскравими і незнайомими гранями, допомагає виявити в собі віру в приголомшливі людські можливості. А випадкові зустрічі стають дуже потрібними і важливими для осягнення життя.

Неонові вогні нічного міста, готель Hyatt, відчуття повної дезорієнтації, яким буквально просочений повітря неосяжного Токіо, а також пісня Sex Pistols, безглуздо сповнена власним іншому в кабінці караоке, настільки впали в душу дочки великого режисера Софії Копполи, що через шість місяців на світ з'явилася зірвала гучні овації романтична трагікомедія «Труднощі перекладу». 

Назва фільму («Загублені в перекладі", як звучала б дослівна інтерпретація) несе в собі подвійний зміст: відштовхнувшись від очевидного опису проблем вербальних комунікацій, глядач повільно крок за кроком просувається до другого потайного дну, який розкриє справжню суть картини.

У Вас не має доступу для завантажень

Блискуче продуманий сюжет сповнений дивних деталей, що несуть в собі значущий посил: у обох головних героїв є улюблені люди, суспільство яких вони старанно уникають; незважаючи на марні спроби перейнятися японською культурою, обидва вони відкидають всякий контакт з нею, однак ближче до кінця ми бачимо, як вони поступово з нею сродняются; на тлі міцніючої дружби вони зустрічають кілька людей, що впливають на них і змінюють їх сприйняття, але одного разу дозволивши комусь вклинитися в їх особистий світ, стосунки дають тріщину. 

У моменти близькості або напруженості звук, немов у вакуумному просторі, зведений до мінімуму, лише зрідка переривався різкій треллю телефону або працюючого факсу, і навпаки відчувається влада міста, коли його відгомони (шум машин, що доноситься музика і т. д.) чуються перебільшено. 

 

 

Безсумнівно, успіх картини був досягнутий не тільки за рахунок технічних складових. Блискучий дует Біллі Мюррей і 17-річної на той момент Скарлетт Йоханссон вийшов надзвичайно органічним. Дуже захоплююче було дивитися, як чоловік на піку кризи середніх років і розчарована в собі молода дівчина спільно справляються зі сформованим тупиком, як роблять усе, щоб разом протистояти гігантському Токіо, причини з самотності.




------
оцінило: 0 люд.