Георгій Матвіїв - Вихід

Український народний інструмент бандура, що був невід'ємним супутником козацького епосу, академізований у ХХ столітті, унікальністю свого буття відтворює іманентну емблематичність глибинних властивостей українського менталітету, стверджує національні та позанаціональні, мистецькі та позамистецькі засади мислення, поведінки, діяльності українців. 

У Вас не має доступу для завантажень

Значно удосконалена концертна хроматична бандура має зараз нові якісні акустичні, тембро-фактурні, артикуляційно-динамічні характеристики, зберігаючи при цьому загальну специфіку національного інструмента (щипкову природу, основні прийоми гри, історично обумовлене обличчя її як своєрідної "музичної візитівки" українського самоусвідомлення). Все це надає явищу бандурного виконавства у цілому художньої самобутності, неповторності, певної непередбачуваності та, одночасно, багатства творчої перспективи. 
Творчість Георгія Матвіїва являється яскравим прикладом продовження кобзарських традицій. Його неформальне та одночасно новаційне ставлення до інструмента втілюється в авторських творах для бандури та у авторському ж їх виконанні, відбиваючи стародавні кобзарські традиції відношення до бандури, як до "дружини вірної", про які так багато складено пісень та дум. 
Втім Георгій - "хлопчина ХХІ століття" у своїй "кобзарській" творчості зумів знайти оригінальні найсучасніші засоби музичної виразності, які переконливо презентують його цікаві композиторські ідеї.




------
оцінило: 0 люд.