Світові будинки моди
admin 6 437 0
Найвідоміші світові будинки моди:
![магазин Diesel](/imag/reklama/reklama_modu/imgA.jpg)
У іcторіі компанії головними датами є 1985 рік, коли Рензе став повним власником компанії, 1988 рік, коли він найняв випускника коледжу мод Уілберта Даса (Wilbert Das) на посаду провідного дизайнера і креативного директора, 1991 рік, коли компанія ввела міжнародну маркетинг-стратегію, і 1996 - рік відкриття першого великого фірмового магазину Diesel в Нью-Йорку на en: Lexington Avenue). У лютому 2007 року компанія почала випуск лінійки інтимної та пляжного одягу для чоловіків і жінок. Зараз в компанії працюють близько 2,200 працівників у 18 філіях в Європі, Азії та Америці. Її продукція доступна у 5000 роздрібних магазинах, з яких близько 300 є фірмовими магазинами Diesel.
Середньорічні продажі досягали приблизно 1.2 млрд. євро в 2005 році і 1.3 млрд. в 2009 році. Дохід компанії в основному забезпечений продажами бавовняної продукції, але також істотний внесок вносить лінійка дитячого одягу - Diesel Kid. Найбільший фірмовий магазин Diesel знаходиться в Мілані.
![](/imag/kursoru/ikon_sait.png)
![MaxMara](/imag/reklama/reklama_modu/maxmara.gif)
![](/imag/reklama/reklama_modu/img15.jpg)
Achille Maramotti почав розробляти модний одяг в 1947 році, а офіційно відкрито Будинок Max Mara в 1951 році. "Мара" походить від його прізвища, в той час як "Макс" від графа Макс (локальний характер які рідко тверезий, але завжди стильний).
Maramotti був одним з перших, хто відчув, що майбутнє моди полягає в масовому виробництві дизайнерського одягу.
Maramotti помер у Albinea, Італія 12 січня 2005 В нього залишилось два сини і дочка, Луїджі, Ігнасіо і Людовіка, пішли за батьком у бізнес. Луїджі є головою компанії.
![](/imag/kursoru/ikon_sait.png)
![Naf Naf](/imag/reklama/reklama_modu/img1F.jpg)
Своє ім'я Naf Naf взяв у одного з трьох поросят з казки, ім'ям якого також часто в дитинстві називали молодшого з братів Парьянт. По-справжньому знаменитим бренд став в 1983 році, коли в одній з колекцій з'явилися незвичайні комбінезони з обов'язковим логотипом у вигляді вантажівки і телефону. За поясненням власників марки, комбінезон випадково потрапив в пральний машину, і придбав «варений» вигляд. Жерар і Патрік вже почали подумувати про те, щоб викреслити комбінезон з колекції, але за вдалої випадковості модель була вчасно помічена великим оптовиком, і з «невдалою» моделі перетворилася на справжній хіт. Саме з цього комбінезона кар'єра Naf Naf почала різко зростати, а популярність збільшуватися.
У 1985 році Naf Naf розширює свою колекцію, включаючи туди не лише одяг, а й різноманітні аксесуари - окуляри, ремені, сумки і т.п., а в 1986 році виходить на міжнародний ринок, відкривши магазин «Collection by NAFNAF» в Японії. У цьому ж році принцеса Монако Стефанія була помічена на виступі перед пресою в блузі від Naf Naf.
У 1987 році Naf Naf чекав ще один успіх - популярність пуховика doudoune, який і сьогодні залишається модним і затребуваним в кожній колекції. Компанія розвивалася шляхом диверсифікації - в 1988 з'явилися лінії білизни, купальних костюмів і домашнього текстилю - простирадлом, ковдр, рушників, в 1989 році почав виходити журнал NAFNAF, що поширюється в фірмових магазинах, а в 1991 - з'явилися перші парфуми від Naf Naf. На початку 90х почалося активне просування бренду на зовнішні ринки. Магазини, що відкриваються за франчайзинговою схемою, з'явилися в Бельгії, Великобританії, Іспанії та Італії, відкрилися нові магазини в Парижі, а в 1998 відкрився перший магазин Naf Naf у Москві.
До своєї 25 річниці компанія представила новий логотип і фірмовий стиль і придбала торгову марку Chevignon, яка відома своїми практичними, комфортними та зручними при носінні речами, що володіють ефектом «носіння».
А в 2007 брати Парьянт продали обидві торгові марки французькій групі компаній VIVARTE, яка і займається подальшим розвитком мережі, яка на сьогоднішній день нараховує більше 500 фірмових магазинів Naf Naf у 76 країнах світу, в тому числі в Україну.
![](/imag/kursoru/ikon_sait.png)
![](/imag/reklama/reklama_modu/misssixty.gif)
![](/imag/reklama/reklama_modu/img27.jpg)
Сьогодні Miss Sixty є одним з найбільш успішних і затребуваних брендів італійської компанії Sixty Group. Мережа магазинів модного марки включає безліч бутиків у різних містах світу. Спочатку під логотипом Miss Sixty випускалася тільки жіночий одяг, але в 2001 році була запущена взуттєва лінія. Зручністю її моделі не блищать, але іноді трапляються пари дивно красиві і оригінальні.
При цьому невисокі ціни, які відрізняють всю марку в цілому, створюють хороше враження.
Одна з особливостей асортименту одягу Miss Sixty полягає в тому, що її дизайнери приділяють велику увагу джинсів. Якось в Miss Sixty випустили навіть антицелюлітну серію джинсів, просочених спеціальною сироваткою. І хоча, з наукової точки зору, виглядало це цілковитою профанацією, але все відразу розкупили.
На компанію в 2003 році працювало 2400 співробітників і обсяг продажів складав 650 млн. €.
![](/imag/kursoru/ikon_sait.png)
Kor @ Kor (Кор-кор) - італійська марка молодіжного одягу, що поєднує в собі традиції та інновації.
Kor @ Kor - одяг, орієнтований на впевнених у собі мешканок мегаполісу, - молодістю і прагненням до свободи просякнута кожна нова колекція Korkor.
![](/imag/kursoru/ikon_sait.png)
Читай більше анекдотів на сайті з анекдотами українською:
👉 перейти 👈